Oman aikansa minultakin otti löytää tekstit, joiden olemassolosta eräs fiksu hollantilainen väitti suomenkielisten olevan tietämättömiä, kenties lukutaidottomina.
Jo roomalaislegioonat valloittaessaan Eurooppaa saivat naapurikansat vapisemaan rautanyrkkien edessä. Läntinen jumala ei valloitustiellään todellakaan ole ollut niitä kaikkein helläkätisimpiä, kuten juutalaiset, jos ketkä, tietävät. Heidän lopullisen ratkaisun valmistelu kulkee läpi raamatun yhtenä keskeisenä juonteena.
Ruotsissa on sentään siirretty henkilörekisterien pito seurakunnilta poliittiseen kontrollliin. Mutta Timo Soini aikoo yhtenä vaaliteemana tarjota Suomea suojakodiksi maailman sorrettuille kristityille. Ruandan kauheaa verilöylyäkin kristittyjen nuorisojärjestö oli päällimmäisenä lietsomassa.
Kun oikein rumasti ihmisiä kohdellaan, syntyy ilkeitä jälkiä ja rumia hajuja, joita edes moosekset eivät halua itse kokea. Siihen tarvitaan rautanyrkkiä. Iske oikeaan, viillä vasempaan, minne vain käteni sinua ohjaa. Minä, Herra, olen puhunut.
Samalla tavalla juttu ilmestyskirjan pedosta on syntynyt ihmiskäden kirjailuna läntisen valloittajan sotajoukkojen mukana kulkeneiden kirjanoppineiden kuvaillessa kauheuksia mitä rautanyrkit jättivät jälkeensä.
Elämme kansana ja yksilöinä venäläisten ihmisyksilöiden naapurina, emme pedon vieressä. Toivoisi monen sen ymmärtävän, vaikka ei hyvältä näytä nettikoohottajien juttuja lukiessa. Yllytyshulluja kaikki.
Hybridisodan, kybersodan, tai millä nimellä media uutta sotaansa käykään, tavoitteena on haltuuunotto ja suojaus, kuten vanhan maailman sodissakin. Siis pakko ja alistaminen, vapauden riisto.
Suomen strategiasta vastaavien tavoitteena on joskus menneessä ajassa, täysin erilaisissa olosuhteissa, haltuunotetun suomenkielen suojaaminen kuvitellulta viholliselta.
Suomi on syntynyt sodasta, ei vapaiden miesten toimesta, jos olisi, ei lasten suojelujärjestö kantaisi sotamarsalkan nimeä.
Näin meinaan, soveltaen gramscilaista kulttuurihegemonian kritiikkiä.
Näin meinaan, soveltaen gramscilaista kulttuurihegemonian kritiikkiä.