20.2.2007

Savolainen Isossa Omenassa

Menin iltapäivällä Espoon Big Appleen katsomaan mitä keskustan vaalikarkeloissa arkipäivänä tapahtuu. Join gurlingguru Markku Uusipaavalniemen (Uusimaa 333) tarjoamat kahvit ja katselin sivusta parveilua Matti Vanhasen ympärillä, ja oli siellä myös Antti Kaikkonen.

Jollakin toistaiseksi tunnistamattomalla tavalla paikalla olleet tuntuivat "meikäläisiltä", "englishman in New York", kuten Sting laulaisi:

En juo teetä otan kahvin
haluan kukkoni muikkuisen
kun avaan suuni kuulette että olen savolainen Isossa Omenassa
Olen vieras olen laillinen
olen savolainen Isossa Omenassa
Jos "tavat tekevät miehen" kuten sanotaan

silloin olen päivän sana
kysyy miestä sietää tietämättömyyttä ja hymyilyä
Olen mitä olen sanoivat mitä hyvänsä

Olen vieras olen laillinen
olen savolainen Isossa Omenassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaalihuumeen nostatusta

EU-aikana kansojen omakielisestä ylärakenteesta on tullut Vatikaanin ulkopuolisen Italian johdolla vallitseva ”keveys” paitsi täällä missä h...