28.10.2019

Viestintätoimistojen vallankumous

Paras esimerkki viestintätoimistojen toteuttamasta vallankaappauksesta

https://yle.fi/uutiset/3-9226744

nimittäin moni luuli Kallion suuren tytön Tarja Halosen käden jotenkin pilkottavan kirkon kellojen soittelijana, kunnes Kirkon ulkomaanvaliokunta palkitsi viestintätoimisto Milttonin johtajan ko. kampanjan ideoijana.

Antti Rinteestä luodaan viestintätoimistojen äänin parhaillaan omistajan pääluottomiestä, jolle omistaja meren takaa voi soittaa tarvitsematta pohtia kenelle kilauttaisi.

Taannoin seurasin Espoossa erään politiikassa aktiivisen lestadiolaisen kirkonmiehen somepalstaa (hyvinkin toista sataa uskovaista seuraajaa) jossa hän opasti sallimaan Björn Wahlroosin vaurastumisen, koska onhan hänellä ”näyttöjä kyvystä hoitaa raha-asioita”.

Tuollaista voi sanoa perinteiseksi sosialidemokraattiseksi ajatteluksi, joka ei ota huomioon läntisen ajattelun suurta muutosta seurauksena holocaustista. Viestintätoimistot toteuttavat sitä vanhaa. Yksilöt ovat rahan vallalla ohjattavaa massaa. Lestadiolaisen opettajan pojalta voi amerikan setä ostaa ruotsalaisen vinkistä vanhan Valmetin kymmenkertaisella hinnalla, eikä kukaan kysy mikä vaikutus sillä on pojan luuloihin itsestään. Yllättäen ja pyytämättä.


Herra se on herrallakin. Valituista valituimman kaapissa  luurankoja kalistellaan, jottei lipsu vanhana taistolaisena herättämään pienintäkään epäilystä täyttää saamaansa aatelista tehtävää.

Luottamus. Vai loukkaus. Globaali sosiaalitoimisto. Merita. Niinistö kasvamassa korkoa. Jättää yksin tuleen makaamaan.

Vaalihuumeen nostatusta

EU-aikana kansojen omakielisestä ylärakenteesta on tullut Vatikaanin ulkopuolisen Italian johdolla vallitseva ”keveys” paitsi täällä missä h...