Tämän aamun HS haastattelussa kansliapäällikkö Juha Majasen huoli ulottuu kahden kansalliskielen tulevaisuuteen tekoälyn uhatessa valloittaa hallinnon kaiken valmistelutyön.
Olen pohtinut samaa syksystä saakka tutustuessani potilaana kolmeenkin venäjänkieliseen lääkärihoituriin Jorvin sairaalassa joiden kanssa koen vielä itse pärjääväni, mutta miten käy puhtaalla suomenkielellä tähän saakka selvinneiden?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti